Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Καραβάτου: "Έχω αποφασίσει ότι θέλω να παλέψω και ότι θέλω να γίνω καλύτερη"

Για τη ζωή της μετά τον ερχομό της κόρης της, αλλά και τα σχέδιά της για το μέλλον μίλησε η Κατερίνα Καραβάτου
στο περιοδικό «Εγώ weekly», κλείνοντας το μάτι με νόημα σε όσους την στενοχώρησαν τον τελευταίο καιρό.


«Έχω αποφασίσει ότι θέλω να παλέψω και ότι θέλω να γίνω καλύτερη. Θέλω να γίνομαι καλύτερη κι έτσι το παιδί μου θα γνωρίζει μια καλή μαμά. Ούτε κλάματα, ούτε απαισιοδοξία, ούτε θλίψη», είπε η Κατερίνα, η οποία παραδέχθηκε ότι σαν άνθρωπος κι αυτή έχει και τις μαύρες της στιγμές.


Όμως τώρα έχει αποφασίσει ότι θα κοιτάει τη θετική πλευρά των πραγμάτων που λέει και το τραγούδι.


«Έχω τόσα ωραία πράγματα για τα οποία μπορώ να χαίρομαι που αυτά μου δίνουν κουράγιο να ξεπερνάω τα δύσκολα. Ακόμα κι αυτά που, δικαιολογημένα, θα μπορούσαν να με έχουν ρίξει στα τάρταρα. Αλλά όμως όχι. Θα κάνω πράγματα για τον εαυτό μου και θα χαμογελώ πλατιά, σε πείσμα πολλών», τόνισε με νόημα.


Η Κατερίνα αναφέρθηκε επίσης και στα μελλοντικά της επαγγελματικά σχέδια, μιας και έχει ακουστεί ότι σχεδιάζουν να κάνουν κάτι μαζί με τον σύζυγό της.


«Ειλικρινώς αν με ρωτάτε είναι όλα πολύ ανοιχτά. Θα ήθελα, μετά από όλα όσα συνέβησαν, να επιστρέψω στην τηλεόραση. Απλώς πιστεύω ότι η δουλειά δεν αρχίζει, ούτε σταματά στην τηλεόραση. Έχω στο μυαλό μ ου διάφορες δυνατότητες εντός – γιατί υπάρχουν συζητήσεις – αλλά και εκτός τηλεόρασης», είπε.


Όσο για τη δήλωση της Ελένης Μενεγάκη για τα μεσημεριανά λέει:


«Είδα τις δηλώσεις της Ελένης Μενεγάκη γιατί με ειδοποίησαν. Η μαμά μου με πήρε και μου το είπε κι εγώ το είδα στην αναπαραγωγή. Ωστόσο, μου είπαν ότι το πήρε πίσω και ότι δεν εννοούσε εμένα. Και πραγματικά πιστεύω ότι δεν εννοούσε κανέναν, αφού έκανε μια δήλωση γι’ αυτές τις εκπομπές που έλεγε ότι δεν είχαν πρόγραμμα. Αυτή είναι μια δήλωση που δεν αναφέρεται σε κανέναν γιατί είναι μια ανακριβής δήλωση. Οι εκπομπές αυτές ήταν τρίωρες και βεβαίως υπήρχε πρόγραμμα. Ατέλειωτες ώρες δουλειάς για πολύ κόσμο».


Πάντως προς το παρόν προτεραιότητά της είναι η μικρή της κόρη που της έχει αλλάξει κυριολεκτικά τη ζωή. Μάλιστα ο Κρατερός είναι έτοιμος και για δεύτερο παιδάκι, αν και η ίδια θα ήθελε νε περιμένει λιγάκι.


Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου