Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012

Μυστικά κατά τις κυτταρίτιδας

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic αποκαλύπτει στο shape.gr και ταυτόχρονα σε όλες τις γυναίκες τα μυστικά για κορμί δίχως κυτταρίτιδα. Ιδού λοιπόν τα 10+1 κλειδιά της Ελένης!


Χασμουρητό και γέλιο


Είναι πλέον επιστημονικώς αποδεδειγμένο πως το άγχος παχαίνει. Γι' αυτό, καταπολέμησε το άγχος με το χασμουρητό. Η εκπνοή επιτρέπει την απελευθέρωση πλεονάζοντος αέρα μέσω της σύσπασης των κοιλιακών μυών, με αποτέλεσμα να χαλαρώνει ο οργανισμός. Επίσης με το γέλιο θα καταπολεμήσεις την κυτταρίτιδα χωρίς να το καταλάβεις. Το γέλιο βοηθάει στην απελευθέρωση ενδορφίνων, ουσιών που παράγει ο οργανισμός.


"Τσιμπολόγημα"


Η κυτταρίτιδα σχηματίζεται ακόμα και στις γυναίκες που δεν έχουν πρόβλημα βάρους, μία σωστή διατροφή είναι ο 1ος κανόνας για να καταπολεμήσεις την όψη φλοιού πορτοκαλιού. Μην τσιμπολογάς στο διάστημα μεταξύ των γευμάτων. Αντίθετα,καθιέρωσε ένα καλό πρωινό, (δημητριακά ολικής αλέσεως με γάλα), ξέχνα τα αργά σάκχαρα κατά τη διάρκεια του βραδινού γεύματος και πρόσθεσε πρωτεΐνες στο διαιτολόγιό σας (άπαχο κρέας, ψάρια, όσπρια πχ. Φακές)


Ζάχαρη


Μην ξεπερνάς τα 55 γρ. ζάχαρης την μέρα. Τα κακά σάκχαρα καταναλώνονται πολύ γρήγορα από τον οργανισμό και πολύ γρήγορα επανέρχεται η αίσθηση της πείνας. Προτίμησε τις τροφές που είναι πλούσιες σε ίνες και πρωτεΐνες. Οι πρωτεΐνες δημιουργούν την αίσθηση του κορεσμού ενώ γεμίζουν τους μύες με ενέργεια αντί για λίπος.


Περιόρισε το αυτοκίνητο


Εάν έχεις τη συνήθεια να παίρνεις το αυτοκίνητο ακόμα και για τις πολύ κοντινές αποστάσεις, ίσως είναι καιρός να αφήσεις το αυτοκίνητο σπίτι. Γιατί να μην πας με τα πόδια και να κάψεις και τις περιττές θερμίδες. Να ξέρεις ότι με 45 λεπτά περπάτημα καις γύρω στις 145 θερμίδες, ενώ με μισή ώρα ποδήλατο καις 140 θερμίδες. Εάν πάλι δεν μπορείς να αποχωριστείς με τίποτα το αυτοκίνητό σας, επωφελήσου από τις στάσεις που κάνεις και ασκήσου, σφίγγοντας κοιλιακούς και γλουτούς και χαλαρώνοντας.


Προστάτεψε τις αρτηρίες σου


Πάρε βιταμίνες. Τα τοιχώματα των αρτηριών είναι εξαιρετικά εύθραυστα και δεν θα πρέπει να υποτιμάς τις ελεύθερες ρίζες. Ορισμένες βιταμίνες, όπως η βιταμίνη C (πορτοκάλια, το γκρέιπ-φρουτ, ακτινίδια), η βιταμίνη Ε (φυτικά έλαια) και τα φλαβονοειδή (κόκκινο κρασί)λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες, βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος και προστατεύουν τα τοιχώματα των αρτηριών.


Άσκηση


Επίλεξε κάποιο σπορ, επίσης πήγαινε σε μία σάουνα ή σε ένα χαμάμ τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Όσο περισσότερο ιδρώνεις, τόσο το καλύτερο. Ο οργανισμός σου, προκειμένου να ανταπεξέλθει της ζέστης, καταναλώνει ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό ενέργειας, καίει θερμίδες και συνεπώς μειώνει το συσσωρευμένο λίπος, δηλαδή την κυτταρίτιδα.


Κάνε μασάζ


Η μάλαξη είναι μία εξαιρετική πρακτική για να καταπολεμήσεις το συσσωρευμένο λίπος. Καθιέρωσε ένα 10’-15’ λεπτό μασάζ την ημέρα, μετά από το καθημερινό ντους. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, κάνε μασάζ με κατεύθυνση από κάτω προς τα κάτω.


Νερό:


Κατανάλωσε όσο περισσότερο νερό μπορείς γιατί:


-Βοηθά να χάσεις βάρος.


-Κάνει καλό στην καρδιά


-Είναι πηγή ενέργειας


-Θεραπεύει τους πονοκεφάλους


-Κάνει καλό στο δέρμα


-Βοηθάει στα προβλήματα χώνεψης


-Καθαρίζει τον οργανισμό


-Βοηθά να γυμνάζεσαι καλύτερα


Προτίμησε τις σκάλες


Σταμάτα τη συνήθεια να παίρνεις το ασανσέρ και προτίμησε τις σκάλες. Και αν περνάς μεγάλο μέρος της ημέρας στο γραφείο σου, αντί να στείλεις e-mail σε κάποια/ον συνάδελφο σας, πήγαινε απευθείας να τον βρεις στο γραφείο του.


Πράσινο τσάι


Για να αποτρέψεις τον σχηματισμό κυτταρίτιδας, ξεκίνησε να πίνεις πράσινο τσάι. Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, αναζωογονεί τα κύτταρα και επομένως βοηθάει στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας.


Γύμνασε τους γλουτούς σου


Όταν βλέπεις τηλεόραση στον καναπέ ή έχεις ξαπλώσει στο κρεβάτι και ετοιμάζεσαι για ύπνο, κάνε τις παρακάτω ευεργετικές ασκήσεις.


Ξάπλωσε ανάσκελα, λύγισε τα πόδια σου και ανασήκωσε τη λεκάνη, σφίγγοντας ταυτόχρονα τους κοιλιακούς σου.


Επανάλαβε για 4 σετ των 50 επαναλήψεων.


Ξάπλωσε ανάσκελα, ανασήκωσε ελαφρά το κεφάλι σου, σφίξε και χαλάρωσε τους γλουτιαίους μύες 12 φορές και ταυτόχρονα σπρώξε τον κορμό σου σαν να θέλεις να σηκωθείς, έχοντας τα χέρια σου στην εξωτερική πλευρά των μηρών σου.
shape.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου