Τετάρτη 4 Απριλίου 2012

Πέγκυ Ζήνα: Πώς έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης;

Στα λόγια του Αλκίνοου Ιωαννίδη «ήρθε» η Πέγκυ Ζήνα, η οποία έδωσε συνέντευξη σε γνωστό περιοδικό και μίλησε για την διατροφή της και το πώς έχασε τα κιλά της εγκυμοσύνης.


Ποιο ήταν το πρώτο συναίσθημά σου με το που πήρες την κόρη σου αγκαλιά;


«Πραγματικά δεν βρίσκω άλλη φράση να περιγράφει αυτό που ένιωσα. Νιώθεις ότι κρατάς όλο τον κόσμο στα χέρια σου, με ένα τόσο δα μικρό πλασματάκι, το οποίο υπήρξε για μήνες μέσα σου και τώρα του δίνεις ζωή».


Τελικά θεωρείς πως ήταν καλό το timing να γίνεις μαμά αυτή την περίοδο;


«Δεν μπορώ να πω πως το είχα προγραμματίσει, αλλά τα δύο τελευταία χρόνια ένιωθα πολύ έτοιμη να γίνω μαμά. Ό,τι θέλεις πολύ, το σύμπαν σε ακούει και σου το στέλνει. Ήταν ωραίο, δεν ήταν μια εγκυμοσύνη που μας έκατσε από το πουθενά. Μας το χάρισε ο Θεός γιατί το θέλαμε τόσο πολύ».


Όλο αυτό το διάστημα ένιωσες πίεση να χάσεις τα κιλά της εγκυμοσύνης;


«Κοίταξε, έδωσα πολύ χρόνο στον εαυτό μου θήλασα το μωρό μου για πέντε μήνες και έκανα μια πολύ υγιεινή διατροφή, αλλά καθόλου στερητική. Ό,τι ήθελα το έτρωγα και ευχαριστούσα τον εαυτό μου, σκεπτόμενη πως οτιδήποτε τρώω εγώ πηγαίνει και στο παιδί μου, οπότε ήθελα να είναι καλές οι τροφές που έβαζα στον οργανισμό μου. Κάπως έτσι επανήλθα, χωρίς άγχος και πίεση. Σαν μήνυμα στις άλλες γυναίκες θα ήθελα να περάσω πως πρέπει να αγαπήσουμε τον εαυτό μας και πριν από την εγκυμοσύνη, αλλά και μετά. Και φυσικά σε όσες πρόκειται να γίνουν μανούλες να πω πως πρέπει να βιώσουν αυτό το θαύμα της ζωής χωρίς να έχουν άγχος για την εμφάνισή τους, γιατί αυτό τους παίρνει μέρος από τη χαρά».


ΠΗΓΗ: Celebrity

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου