Παρασκευή, 12 Ιουλίου 2013

Χάστε εύκολα τα κιλά της εγκυμοσύνης


Εγκυμοσύνη. Μια τόσο γλυκιά περίοδος.
Φέρνετε στον κόσμο το παιδί σας και τίποτα δε μπορεί να συγκριθεί με αυτό. Το μόνο αρνητικό που σας μένει σα νταλκάς στο κεφάλι σας, είναι τα κιλά της εγκυμοσύνης. Πώς μπορείτε να τα χάσετε; Τι πρέπει να κάνετε για να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας;
- Πρώτο και κυριότερο μην αγχώνεστε. Μην πάθετε ψύχωση, κιλά είναι και θα φύγουν, με λίγη προσπάθεια.

- Εντάξτε στη διατροφή σας φαγητά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Φροντίστε να διαβάζετε τις ετικέτες και να επιλέγετε τροφές με χαμηλά λιπαρά και θερμίδες. Ψάρια, γάλα, γιαούρτι, κοτόπουλο και όσπρια.

- Θηλάστε άφοβα. Ο θηλασμός σε βοηθάει να ξαναβρείς την παλιά σου φόρμα, αφού με αυτόν χάνεις 300 – 400 θερμίδες. Φυσικά όταν τον σταματήσεις θα πρέπει να προσέχεις πολύ.

- Ασκηθείτε. Μην περιμένετε να χάσετε κιλά από τον καναπέ. Κάνετε αερόβια άσκηση. Τρέξτε, πηγαινετε για ποδήλατο, κολυμπήστε. Μην ξεχνάτε επίσης να πίνετε πολλά υγρά και νερό.

- Koιμηθείτε σωστά. Ερευνητές ανακάλυψαν ότι οι μαμάδες που κοιμούνται περίπου 7 ώρες τείνουν να χάνουν περισσότερα κιλά από αυτές που κοιμούνται λίγο.

- Αποφύγετε για ένα διάστημα γλυκά, τηγανιτά φαγητά και τροφές πλούσιες σε αλάτι. Κάντε αποτοξίνωση και δείτε αμέσως τη διαφορά.

Το μυστικό

Η συνιστώμενη εβδομαδιαία απώλεια βάρους είναι μισό έως ένα κιλό. Μην ακολουθείτε δίαιτες που υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα σε μικρό χρονικό διάστημα, ενδέχεται να προκαλέσουν διαταραχές στο μεταβολισμό σας. Άλλωστε, στις δίαιτες εξπρές αυτό που χάνετε δεν είναι λίπος, αλλά υγρά και μυϊκή μάζα.

Πηγή: govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου