Σάββατο, 11 Φεβρουαρίου 2012

Τα καλύτερα διατροφικά tips για εγκύους


Η διαιτολόγος-διατροφολογος, Άντα Νησιανάκη αναλύει τις βασικές αρχές που θα πρέπει να ακολουθούν οι γυναίκες κατά τη διάρκεια της κύησης...
1. Η γυναίκα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν έχει ανάγκη να τρώει για δύο, πρέπει όμως να τρώει αρκετά για να καλύπτονται οι ανάγκες της σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά.

2. Η καθημερινή διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει 3 κύρια γεύματα και 2 ενδιάμεσα σνακ.

3. Η διατήρηση του φυσιολογικού βάρους και η ήπια άσκηση ωφελεί σημαντικά τη γυναίκα και το παιδί καθώς μειώνονται οι κίνδυνοι εμφάνισης επιπλοκών κατά την διάρκεια της κύησης, βελτιώνει τη φυσική κατάσταση και μειώνει τον κίνδυνο γενετικών ανωμαλιών ή χρόνιων νοσημάτων στη ζωή του παιδιού.

4. Κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης, έχουν ιδιαίτερη σημασία κάποια θρεπτικά συστατικά όπως το φυλλικό οξύ, η βιταμίνη C και ο σίδηρος, έτσι πρέπει να διαμορφώνεται η διατροφή της γυναίκας αναλόγως για την ικανοποιητική πρόσληψη τους.

5. Η διατροφή της γυναίκας θα πρέπει να περιέχει όλο το φάσμα των βιταμινών, μερικές από τις οποίες ενδεχομένως να λαμβάνονται με τη μορφή συμπληρωμάτων τα οποία χορηγούνται μόνο με την συνταγή του υπεύθυνου γιατρού.

6. Οι έγκυες γυναίκες, έχουν την ανάγκη ποικιλίας τροφίμων από όλες τις ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων ολικής αλέσεως, ψωμί, δημητριακά, ζυμαρικά και καστανό ρύζι, φρούτα (επιτρέπονται όλα τα φρούτα αλλά προτιμώνται τα φρούτα εποχής), λαχανικά όπως τα πράσινα φυλλώδη, πιπεριές, μελιτζάνες, κολοκύθια, μανιτάρια, άπαχες πρωτεΐνες από φυτικές και ζωικές πηγές όπως είναι οι φακές, φασόλια, κόκκινο κρέας, κοτόπουλο, γαλοπούλα, χοιρινό κρέας και ψάρια, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα, τυρί, γιαούρτι και υγιεινά λίπη, το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, καρύδια, αμύγδαλα και το αβοκάντο.

7. Η γυναίκα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης πρέπει να αποφεύγει τις επιπλέον θερμίδες από την προσθήκη ζάχαρης και λιπών, που μπορεί να οδηγήσει σε ανθυγιεινή αύξηση βάρους.

queen.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου