Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Ο Σάκης Ρουβάς με τον γιο στο σπίτι


Ο Σάκης Ρουβάς, ευτυχισμένος μπαμπάς για δεύτερη φορά, μεταφέρει το μήνυμα της αγάπης και της αληθινής προσφοράς, για να γίνει η ζωή των παιδιών καλύτερη.
Πήγαν πλέον με το νέο μέλος της οικογένειας, στο σπίτι.

«Χωρίς δυσκολίες, η ζωή θα ήταν επίπεδη, χωρίς συναισθηματικές διακυμάνσεις και χωρίς ενδιαφέρον τελικά. Έχω μάθει να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες ως προκλήσεις και θέλω πάντα να τις κερδίζω. Χάρη σε αυτές, άλλωστε, οι επιτυχίες απέκτησαν μεγαλύτερη αξία και τις απόλαυσα περισσότερο. Οπότε, κοιτώντας πίσω, νιώθω ευγνώμων και για αυτές» εξομολογείται ο Σάκης Ρουβάς, μιλώντας για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην 20χρονη πορεία του στο χώρο.
Η λέξη «ευχαριστώ» είναι βασική στο λεξιλόγιο του Έλληνα σταρ, ο οποίος αποκαλύπτει εκείνους στους οποίους λέει τη συγκεκριμένη λέξη: «Λέω “ευχαριστώ” στην Αναστασία, που απλώς υπάρχει, στην Κάτια, που με εμπνέει, στους συνεργάτες μου, που συνεισφέρουν στη δουλειά μου, στους φίλους μου, που είναι εκεί, και βεβαίως στoν κόσμο, για την αγάπη, την ενέργεια και τη δύναμη που μου δίνει. Πέρα από το “ευχαριστώ”, προσπαθώ πάντα να τους το ανταποδίδω με τον τρόπο μου».
«Η Αναστασία περιμένει στο σπίτι και θέλω να γυρίσουμε να δούμε τις αντιδράσεις της. Της έχουμε πει ότι η μαμά πάει να φέρει το αδελφάκι σου και εσύ πρέπει να του δείξεις το σπίτι», ενώ η Κάτια δήλωσε: «Εμένα το μωρό μου μοιάζει πιο πολύ με την Αναστασία. Την πρώτη μέρα θα την αφιερώσουμε στην Αναστασία».

Όσο για το όνομα του Ρουβά Junior; Σύμφωνα με τον μπαμπά Σάκη «είναι πολύ νωρίς ακόμα και δεν το έχουμε αποφασίσει».


star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου