Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Yπέροχα στιχάκια βάπτισης...

Γονείς, νονοί, μιλούσανε μια μέρα στα κρυφά
έστησα αυτί κι έμαθα νέα φοβερά!
θέλουν να με βουτήξουν στα κρύα τα νερά
όνομα να μου δώσουν, βρε είμαστε καλά?


Αυτοί καλά λογάριαζαν, μα εμένα δεν ρωτάνε..
Στην κολυμπήθρα πώς θα μπω, στο κρύο δεν βουτάνε!
Ακόμα κι αν μου τάζουνε μέλι από την κηρύθρα,
εγώ θα κλάψω σίγουρα μέσα στην κολυμπήθρα.
Όπως εσείς γνωρίζετε και όπως όλοι λένε,
να ξέρετε κυρίες μου ότι κι οι άνδρες, κλαίνε!

Πήρα λοιπόν απόφαση χουνέρι να τους κάνω
Με τους νονούς μου είπαμε, Κουλούρα να τους βάλουν.

Σκέφτηκα λοιπόν πρώτα να τους παντρέψω
και ύστερα να βουτηχτώ κι εγώ να διαπρέψω.
Την όμορφη μάνουλα μου νύφη θα συνοδέψω,
με τον μπαμπάκα μου γαμπρό εγώ θα τους χορέψω.

Το ραντεβού μας κλείστηκε ... Νοέμβρη
και ώρα 5 απόγευμα
με γέλια και με κέφι.
Στην Αγ. ... στο ...
θα γίνει η τελετή μας
κόσμο λέμε να έχουμε, ελάτε κι εσείς μαζί μας!


 Άγχος το 'χω από τώρα
τί θα γίνει όταν πάει 5 η ώρα
στου Νοέμβρη τις 29
που θα φοράμε όλοι τα καλά!

Η μαμά και ο μπαμπάς γάμο ετοιμάζουν
κι εμένα όνομα μου τάζουν!
Ίδια μέρα στην ίδια εκκλησιά
γάμος και βάφτιση στη σειρά!!

Τον μπαμπά φαντάζομαι με τα λουλούδια αγκαλιά
και τη μαμά μου να καταφτάνει χαρωπά!
Τον παππά τον καημένο τον βλέπω καταιδρωμένο!
Να παντρέυει, να βαφτίζει και τα λόγια να μην ξεχωρίζει!!


Είμαι μια μικρή τσακπίνα
και προβλέπω πολύ πείνα
τους γονείς μου θα παντρέψω
ένα τρίωρο θ΄αντέξω

Νύφη την μαμά θα ντύσω
τον μπαμπά μου θα ξυρίσω
και θα τους χαμογελάω
μπιμπερό δεν θα ζητάω

κι'όταν όλα αυτά τελειώσουν
το ονομά μου θα μου δώσουν
και η βουτιά δεν θα'ναι μία
βγάλτε με φωτογραφία
Μυστήριο πυκνό
στο σόι επικρατεί
σε ένα παοκάκι
τί όνομα θα δωθεί;

Ημέρα ...
στις ... του μηνός
τη σιωπή του θα λύσει
ο καλός μου ο νονός!

Στην εκκλησία ....
στις 00:00 ακριβώς
θα το φωνάξει με χαρά
και θα γίνει χαμός!!

Φορέστε τα καλά σας
ελάτε κι εσείς κοντά
το σόου θα έχει


Είμαι μικρή, μα πολύ ρομαντική
βάφτιση θέλω σαν σε άλλη εποχή...
με δαντέλες, κρύσταλλα κι άλλα πολλά
να φωτίσουν τ' όνομα που θα μου δώσει η νονά!

Όλους με χαρά σας προσκαλώ,
σε ένα μυστήριο ονειρικό...
στου Αγ. Γεωργίου τον Ιερό Ναό
το Σάββατο 13 Σεπτέμβρη του 2008! (ώρα 12.00)

Τα βαφτιστικά μου σαν φορέσω
γεύμα θα σας παραθέσω
σ' έναν κήπο δροσερό
να σας πω το ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου