Ακουστική ικανότητα
- Να ακούν και να κατανοούν πληροφορίες που παρουσιάζονται από άλλους
- Να σχηματίζουν γνώμη η οποία θα βασίζεται σε αποδείξεις
- Να ακούν για συγκεκριμένους σκοπούς
- Να χρησιμοποιούν σωστά τις λέξεις στις συζητήσεις τους
- Να χρησιμοποιούν τη γλώσσα αποτελεσματικά, για μια ποικιλία σκοπών σε διαφορετικές καταστάσεις
- Να κατανοούν ορισμένες μεταφορικές εκφράσεις (π.χ. 'το δάσος απλωνόταν …')
- Να συμμετέχουν σε ομαδικές συζητήσεις
- Να παρουσιάζουν ακριβείς οδηγίες προς τους άλλους
- Να συνοψίζουν και να αναθεωρούν τις ιδέες τους
- Να οργανώνουν πληροφορίες για να είναι πιο σαφείς
- Να χρησιμοποιούν πληροφορίες και λεξιλόγιο ενός συγκεκριμένου τομέα (π.χ. Ιστορίας, Φυσικής) για εκμάθηση
- Να κάνουν αποτελεσματικές προφορικές παρουσιάσεις
- Να διαβάζουν για συγκεκριμένους σκοπούς
- Να διαβάζουν με ευχέρεια βιβλία του επιπέδου της τάξης τους
- Να χρησιμοποιούν πληροφορίες που έχουν ήδη μάθει για να κατανοούν το νέο υλικό
- Να ακολουθούν γραπτές οδηγίες
- Να κρατάνε σύντομες σημειώσεις
- Να συνδέουν πληροφορίες που έχουν ήδη μάθει με διαφορετικά θέματα
- Να μαθαίνουν σημασίες νέων λέξεων μέσα από τη γνώση της προέλευσης των λέξεων, των συνωνύμων και των πολλαπλών εννοιών
- Να χρησιμοποιούν υλικό αναφοράς (π.χ. λεξικό)
- Να εξηγούν το σκοπό του συγγραφέα και τον τρόπο γραφής του
- Να διαβάζουν και να κατανοούν μια ποικιλία τύπων λογοτεχνίας, συμπεριλαμβανομένης της μυθοπλασίας, της μη μυθοπλαστικής λογοτεχνίας, της ιστορικής μυθοπλασίας και της ποίησης
- Να συγκρίνουν και να αντιπαραθέτουν τομείς περιεχομένων
- Να κάνουν αναφορές από κείμενα
- Να παραφράζουν περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων των κύριων ιδεών και των λεπτομερειών.
- Να γράφουν αφηγήματα και επεξηγήσεις, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων παραγράφων σχετικά με το ίδιο θέμα.
- Να αναπτύσσουν ένα σχέδιο σύνταξης κειμένου, το οποίο θα περιλαμβάνει αρχή, μέση και τέλος.
- Να οργανώνουν τον τρόπο γραφής τους, έτσι ώστε από αυτό να προκύπτει μια κεντρική ιδέα.
- Να επεξεργάζονται τα τελικά αντίγραφα σε επίπεδο γραμματικής, στίξης και ορθογραφίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου