Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2011

Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω τη δυσκοιλιότητα κατά την εγκυμοσύνη;

Μία σωστή διατροφή προσφέρει στην εγκυμονούσα σημαντικά εφόδια για να μπορέσει να περιορίσει το πρόβλημα. 

Ο σημαντικότερος ίσως διατροφικός παράγοντας που μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της εντερικής λειτουργίας είναι οι φυτικές ίνες. 

Οι εγκυμονούσες θα πρέπει να καταναλώνουν τουλάχιστον 28γρ φυτικών ινών σε καθημερινή βάση, από πηγές όπως φρούτα και λαχανικά (τουλάχιστον 5 μερίδες την ημέρα), τρόφιμα ολικής άλεσης (τουλάχιστον 3 μερίδες ημερησίως) και όσπρια (τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα).

 
Εάν όμως η γυναίκα αποκλείει από τα διαιτολόγιό της κάποια από τις παραπάνω ομάδες ή δεν καταφέρνει να καταναλώνει τις απαιτούμενες ποσότητες, τότε είναι πιθανόν να μην καλύπτει τις συστάσεις, συνεπώς θα πρέπει να στραφεί σε εναλλακτικές πηγές φυτικών ινών. Πολύ καλή επιλογή αποτελούν ειδικά σκευάσματα διαλυτών φυτικών ινών που διατίθενται στο εμπόριο, όπως για παράδειγμα το μερικώς υδρολυμμένο κόμμι γκουάρ (το λεγόμενο PHGG), μια φυτική ίνα που διαλύεται πλήρως σε υγρά και σε στερεά τρόφιμα, χωρίς να αλλοιώνει τη γεύση ή το άρωμά τους. 

Επίσης, βασικό χαρακτηριστικό της διαλυτής αυτής ίνας είναι ότι δεν δημιουργεί γέλη (τζελ) όταν αναμιγνύεται με τα ροφήματα ή τα φαγητά μας, συνεπώς είναι καλά ανεκτή από τον οργανισμό. Ο μηχανισμός που δρα το PHGG ενάντια στη δυσκοιλιότητα περιλαμβάνει την προσρόφηση νερού στο λεπτό έντερο κι εν συνεχεία την ενυδάτωση των κοπράνων στο παχύ έντερο.


http://www.markos.tv/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου