Δωρεάν φροντιστήρια για τους οικονομικά αδύναμους μαθητές τους αποφάσισαν να κάνουν οι καθηγητές του Επαγγελματικού Λυκείου Καλαμπάκας Τρικάλων, αποδεικνύοντας έμπρακτα πως στην εποχή μας εξακολουθεί να υπάρχει ανθρωπιά και ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού μπορεί ακόμα να χαρακτηρίζεται λειτούργημα. σχέση τους με τα φροντιστήρια και γι’ αυτό τα παιδιά που πηγαίνουν ήδη φροντιστήριο δεν θα μπορούν να διακόψουν και να ενταχθούν στο πρόγραμμα του σχολείου. «Σε μια εποχή που τα πράγματα είναι δύσκολα, ο Ελληνας μπορεί να γίνει μια γροθιά και να βοηθήσει ο ένας τον άλλο» κατέληξε ο κ. Αλμπάνης.
Με τη σειρά του ο υποδιευθυντής του ΕΠΑΛ, Ιωάννης Ζελενίτσας, έκανε λόγο για μια πράξη που σκοπός της είναι να βοηθήσει τους οικονομικά αδύναμους μαθητές να έχουν μια ίση ευκαιρία στη μόρφωση με τους συμμαθητές τους: «Στις δύσκολες στιγμές που διανύουμε, όλοι οι καθηγητές του σχολείου συμμετέχουμε σε αυτή την κίνηση. Κάνουμε τα μαθήματα στον χώρο της εργασίας μας, δηλαδή μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας του ΕΠΑΛ, όπου μπορούμε να δώσουμε όλο μας το είναι» τόνισε ο κ. Ζελενίτσας.
Ο καθηγητής επιβάλλεται να βοηθήσει τα
Σε μια δυσμενή οικονομικά εποχή περίπου σαράντα εκπαιδευτικοί από την Καλαμπάκα αποφάσισαν να δουλεύουν εθελοντικά, μετά το πέρας των διδακτικών ωρών, σε μια προσπάθεια να στηρίξουν τους μαθητές των οποίων οι γονείς αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα και δεν έχουν τη δυνατότητα να τους στείλουν σε φροντιστήριο. Σύμφωνα με τους καθηγητές του λυκείου, αφού συζήτησαν το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές οικογένειες, αποφάσισαν μετά το τέλος των μαθημάτων οι σχολικές αίθουσες να μετατρέπονται μέχρι τις 5.30 το απόγευμα σε φροντιστήριο.
Οπως είπε στην «Espresso» ο διευθυντής του λυκείου Καλαμπάκας, Χρήστος Αλμπάνης, «ήταν μια πρόταση που έριξα στο τραπέζι των καθηγητών και η οποία έτυχε θετικής ανταπόκρισης από τους συναδέλφους μου. Αρχικά, οι εκπαιδευτικοί πραγματοποιήσαμε μια σύσκεψη, κατά την οποία συζητήσαμε διάφορα θέματα, μεταξύ των οποίων τη δυσμενή οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκεται αυτή τη στιγμή η χώρα μας. Η ανεργία και τα χαμηλά έσοδα των οικογενειών επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την πρόοδο των παιδιών στο σχολείο. Οι μαθητές οικονομικά αδύνατων οικογενειών δεν μπορούν να πηγαίνουν σε φροντιστήρια και να παρακολουθούν επιπλέον ώρες μαθημάτων, με αποτέλεσμα να μένουν αρκετά πίσω από τους συμμαθητές τους» τόνισε ο κ. Αλμπάνης.
Ο ίδιος επισήμανε ότι αυτό που θα προσπαθήσουν να κάνουν είναι να ενισχύσουν το δικαίωμα που έχει το κάθε παιδί στη μάθηση, ενώ ξεκαθάρισε ότι πρόθεσή τους δεν είναι να προκαλέσουν ρήξη στη σ
παιδιά που έχουν ανάγκη και «διψούν» για μόρφωση τονίζει ο κ. Ζελενίτσας: «Κάποιοι από τους μαθητές ξεκινούν από τα χωριά τους στις 6.00 το πρωί, μέσα στο χιόνι και την καταιγίδα, για να βρίσκονται στο σχολείο στις 8.00. Γι’ αυτά τα παιδιά, εγώ προσωπικά, θέλω και νομίζω ότι πρέπει να προσφέρω πολλά περισσότερα από ό,τι στα δικά μου. Από τα 21 χρόνια που είμαι καθηγητής, τα 16 υπηρετώ στην Καλαμπάκα. Αγαπώ αυτό τον τόπο και τους ανθρώπους του και προσπαθώ να δίνω τα πάντα γι’ αυτούς».
Espressonews.gr
ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΡΑΣΗ:ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΗ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΙΜΗΤΑΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή