Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Σε ποιον μοιάζουν τα δίδυμα της Καλομοίρας;


Η Καλομοίρα δεν έχει αφήσει ποτέ παραπονεμένους τους φίλους και θαυμαστές της.
Η γλυκιά τραγουδίστρια πάντα μας ενημερώνει μέσω της προσωπικής της ιστοσελίδας για όλα όσα της συμβαίνουν. Αυτή την φορά η Καλομοίρα φρόντισε να μας παρουσιάσει τα δίδυμα μωρά της τον Δημήτρη και το Νίκο, θέλοντας με αυτό τον τρόπο να να μοιραστεί τη χαρά και τον ενθουσιασμό της μαζί μας.

Σε ποιον μοιάζουν περισσότερο τα μωρά στην Καλομοίρα ή στον Γιώργο; Αν και είναι λίγο νωρίς για να καταλάβει κανείς, τα νεογέννητα είναι πανέμορφα και εμείς ευχόμαστε να τους ζήσουν!

Παρακάτω δείτε τα λόγια με τα οποία συνόδευσε η Καλομοίρα τη φωτογραφία των μωρών:

"Γεια σας αγαπημένοι μου, Ξέρω ότι έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που σας έγραψα τελευταία φορά. Πρώτα απ' όλα θέλω να σας ευχαριστήσω πολύ για τις θερμές ευχές σας για τα δίδυμα αγοράκια μου. Ο Γιώργος και εγώ είμαστε ενθουσιασμένοι και ευγνώμονες για την αγάπη και την υποστήριξή σας. Θα ξέρετε ότι τα νερά μου έσπασαν έξι εβδομάδες πιο νωρίς και τα βλαστάρια μου ήρθαν νωρίτερα από ότι τα περιμέναμε.

"Ο Δημήτρης έμεινε στο μαιευτήριο για 2 εβδομάδες μετά τη γέννησή του, ενώ ο Νίκος έπρεπε να μείνει εκεί για 3 ½ εβδομάδες. Είμαι πολύ ευτυχισμένη που τώρα είναι και οι δύο στο σπίτι και περνάμε υπέροχα. Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τη χαρά μας για αυτήν την τόσο σημαντική στιγμή της ζωής μας... Αγάπη, Ειρήνη, Ευτυχία για εσάς και τους αγαπημένους σας, Καλομοίρα" .

madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου