Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Έκκληση 13χρονου: "Δεν θα ζήσω, το ξέρω, αλλά θέλω να κάνω κάποια πράγματα"

Επιστολή-έκκληση έστειλε ένας 13χρονος ,
ο οποίος έχει χρόνιο πρόβλημα με την καρδιά του και ζητά τη βοήθεια όλων μας προκειμένου να μεταβεί στο Βερολίνο και να υποβληθεί σε επέμβαση με λέιζερ.


Ο μικρός ονομάζεται Αντώνης-Μιχαήλ Γουλιδάκης και ο αριθμός λογαριασμού που διατηρεί στην Εθνική Τράπεζα είναι: 461/719413-73.


«Είμαι ένα μικρός 13 ετών. Από τότε που γεννήθηκα έχω πρόβλημα με την καρδιά μου. Οι γονείς μου κάνουν ότι μπορούν όπως και τώρα που πρέπει να με πάνε στο Βερολίνο για να κάνω λέιζερ. Το ποσό που χρειάζονται είναι περίπου 12.000 ευρώ.


Κανένας όμως δεν βοηθάει. Αν μπορείτε κάντε μια μικρή ανακοίνωση για μένα. Δεν θα ζήσω και το ξέρω για να μπορέσω να γίνω σεφ, αλλά θέλω να κάνω κάποια πράγματα εφόσον πάνε όλα καλά και γυρίσω. Θέλω να κάνω επιτέλους γυμναστική μετά από 13 χρόνια με τους συμμαθητές μου. Ευχαριστώ, ο μικρός Αντώνης» αναφέρει μεταξύ άλλων ο μικρός στη συγκλονιστική επιστολή του.


Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου