Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Ελληνίδα τραγουδίστρια έγκυος σε δίδυμα!

Διπλή χαρά για την Καλομοίρα που σε λίγους μήνες όπως αποκάλυψε η ίδια θα γίνει μανούλα και μάλιστα όχι ενός, αλλά δύο μωρών!!!!!


«Πριν από λίγες εβδομάδες έμαθα ότι είμαι έγκυος και πριν από δύο μέρες έμαθα ότι περιμένω δίδυμα», αποκάλυψε το Καλομοιράκι που είναι μες στην τρελή χαρά.


Φυσικά όταν το έμαθε έπαθε ένα μικρό σοκ, γιατί για ένα μωράκι πήγαινε, δύο της χτύπησαν την πόρτα τελικά, τώρα όμως περιμένει πως και πως τον ερχομό τους.


«Όταν το μάθαμε, αρχίσαμε να κλαίμε με την πεθερά μου. Ήταν μεγάλο σοκ. Δεν είχε περάσει καν από το μυαλό μου. Η μητέρα μου, μου είχε πει πολλές φορές ότι στην οικογένειά τους υπήρχαν δίδυμα και από την πλευρά του παππού και από την πλευρά της γιαγιάς, αλλά δεν το είχε πάρει καθόλου σοβαρά», είπε.


Πάντως όπως λέει οι πρώτες εβδομάδες της εγκυμοσύνης της δεν είναι και οι καλύτερες, αφού έχει έντονες ζαλάδες και ανακατοσούρες.


«Προς το παρόν δεν έχω και την καλύτερη εγκυμοσύνη. Αλλά όλοι μου λένε ότι θα αλλάξει σε μερικές εβδομάδες. Μένω στο σπίτι της πεθεράς μου γιατί έχω πολλές ζαλάδες και εμετούς. Εκείνη μου μαγειρεύει και με βοηθάει πολύ. Αισθάνομαι περίεργα γιατί όλες οι μυρωδιές με πειράζουν πολύ. Η πεθερά μου έχει πει στο Γιώργο να μη φοράει την κολόνια του γιατί η μυρωδιά με τρελαίνει. Επίσης έχω γίνει κουραστική με τα φαγητά! Μια μέρα θέλω μόνο μακαρόνια χωρίς τίποτα από πάνω, την επόμενη θέλω μόνο φρεσκοκομμένες πατάτες τηγανιτές με κέτσαπ και την επόμενη πατάτες φούρνου με φέτα από πάνω. Δεν ξέρω τι να πω, τους έχω τρελάνει όλους λίγο», παραδέχεται.


Όμως τις μικρές της παραξενιές τις συγχωρούν αμέσως. Όλοι πια περιμένουν τα δύο μωράκια και φροντίζουν συνεχώς το Καλομοιράκι. Εκείνη έχει προμηθευτεί κάποια βιβλία εγκυμοσύνης για να ξεκινήσει η… μελέτη και δηλώνει αποφασισμένη να αφοσιωθεί πλήρως στα μωράκια της.


Μάλιστα τον Ιούνιο ήταν νε έρθει στην Ελλάδα, όμως τώρα με την εγκυμοσύνη κάτι τέτοιο της φαίνεται δύσκολο. Δεν έχουν πάρει βέβαια καμία απόφαση, αλλά με τις ζαλάδες και τους εμετούς, το ταξίδι για την Ελλάδα της φαίνεται βουνό.






Πηγή: Ok

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου