Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

Η Μαριέττα Χρουσαλά μιλάει για την κόρη που περιμένει

Ευδιάθετη με ένα χρωματιστό κοντομάνικο φόρεμα εμφανίστηκε η Μαριέττα Χρουσαλά. Η κοιλίτσα της
με μια προσεκτική ματιά φαίνεται και η ίδια δηλώνει ότι «υπάρχει κοιλίτσα. Φαίνεται και με και χωρίς το φουστάνι. Τώρα μπαίνω στον 6ομήνα. Δόξα τον Θεό έχω μια εύκολη εγκυμοσύνη. Υπάρχουν μέρες που σε δυσκολεύουν. Είναι και η ζέστη, είναι και οι συνθήκες διαφορετικές. Έχω ένα πρωτόγνωρο συναίσθημα».


Όσο για το εάν έχει λιγούρες δηλώνει ότι «τρελαίνομαι για λεμόνι. Παντού βάζω λεμόνι. Και τώρα που είναι της εποχής τρώω πολύ καρπούζι».


Η Χρουσαλά υποστηρίζει πως θα κάνουν κι άλλα παιδάκια με τον σύζυγο της, λέγοντας πως «με τον σύζυγο μου δεν σκοπεύουμε να μείνουμε στο ένα παιδί. Έτυχε να είναι πρώτο το κοριτσάκι. Θέλουμε απ΄ όλα. Θα ξεκινήσουμε με κοριτσάκι».


Ακόμα, τονίζει ότι είναι πιο ευαίσθητη λέγοντας πως «νομίζω ότι μου συμβαίνει όπως και σε όλες τις γυναίκες σε αυτή τη φάση να είμαι πιο συναισθηματική και ευαίσθητη. Πχ με κάποιες σκηνές σε ταινίες συγκινούμαι και δακρύζω, ενώ πριν δεν θα το έκανα. Μου βγαίνει σαν συναίσθημα και είμαι πιο ευαίσθητη σε μερικά θέματα».


Το ζευγάρι δεν έχει ετοιμάσει τον χώρο μέσα στο σπίτι όπου θα υποδεχτούν το νέο μέλος, ενώ για το όνομα, η Μαριέττα υποστηρίζει πως «το όνομα θα είναι από την οικογένεια. Εμείς είμαστε της παράδοσης».


Σκέφτεται να επιστρέψει στην τηλεόραση; «Γενικά, η σκέψη υπάρχει πάντα. Τώρα προτεραιότητα έχει το παιδί», υποστηρίζει η Χρουσαλά.


Πηγή: «Πρωινό ΑΝΤ1»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου