Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Καραβάτου: "Όταν με απέλυσαν φοβήθηκα για το μωρό" Βίντεο



«Οταν μου ανακοίνωσαν πως κόβεται η εκπομπή, φοβήθηκα πολύ.
Φοβήθηκα για το μωρό μου» είπε με δάκρυα στα μάτια η Κατερίνα Καραβάτου. Για πρώτη φορά μετά την εγκυμοσύνη της σπάει τη σιωπή της και μιλά στον Πέτρο Κωστόπουλο για το βίαιο κόψιμο της εκπομπής της.


Με άκρως ανανεωμένο λουκ η Κατερίνα Καραβάτου δεν δίστασε να πει τι συνέβη την ημέρα που είχε ραντεβού στον Alpha, ενώ ξεκαθάρισε πως από τότε δεν έχει μιλήσει ποτέ μέχρι σήμερα τόσο με τη Ρούλα Κορομηλά όσο και με την Ελένη Μενεγάκη.


«Την ημέρα που πήγα να μιλήσω για την εκπομπή ήμουν εννέα μηνών έγκυος. Είχα μείνει με την εντύπωση πως θα συνέχιζα. Μόλις μου ανακοινώθηκε πως σταματάω, φοβήθηκα. Φοβήθηκα πολύ για το μωρό μου» είπε η Κατερίνα και περιέγραψε τη δύσκολη περίοδο που πέρασε:


«Οπως μου είπε και ο γιατρός, ήταν μια εποχή υψηλής επικινδυνότητας, αφού κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης πέρασα τη γρίπη Η1Ν1 χωρίς φάρμακα, και έπειτα αυτό. Αλλά έπρεπε να προφυλάξω ό,τι πολυτιμότερο έχω, το παιδί μου».


Για τη Ρούλα Κορομηλά η Κατερίνα διευκρίνισε: «Με την κυρία Κορομηλά έχω να μιλήσω από τότε. Μετά το ραντεβού δεν είχα καμία άλλη επαφή μαζί της».


Οσον αφορά την Ελένη Μενεγάκη, που μεταπήδησε στη μεσημεριανή ζώνη, η Κατερίνα ήταν λακωνική: «Δεν ξέρω τι έχει συμβεί. Στη θέση μου ούτως ή άλλως κάποιος θα πήγαινε» δήλωσε η παρουσιάστρια.




Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου