Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Δεν έκανε χημιοθεραπεία για να γεννήσει υγιές μωρό. Υπέρτατη θυσία


Αυτή είναι η υπέρατατη θυσία! Η Τζένι Λέϊκ πέθανε από καρκίνο στον εγκέφαλο και την σπονδυλική της στήλη ένα μήνα πριν κλείσει τα 18 της χρόνια
καθώς αρνήθηκε να κάνει χημιοθεραπεία για να γεννηθεί το μωράκι της υγιές.


Λίγο πριν μάθει για τον καρκίνο, έμαθε ότι είναι έγκυος.


Όταν οι γιατροί της είπαν ότι η χημιοθεραπεία ήταν η μόνη λύση τους ρώτησε για τις παρενέργειες στο μωρό. Και εκείνοι της είπαν ότι θα είναι μεγάλες. Μπορεί και ανεπανόρθωτες.


"Θέλω το μωρό μου να γεννηθεί υγιές" είπε και αρνήθηκε την χημειοθεραπεία.


Στις 09/11 γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι.


Οι δυνάμεις της πλέον την είχαν εγκαταλείψει. Ξαπλωμένη στο κρεβάτι ζήτησε από τη νοσοκόμα να σκύψει προς το μέρος της. Και της ψιθύρισε στ' αυτί:


"Εγώ το χρέος μου το έκανα. Νιώθω καλά με τον εαυτό μου. Το παιδί μου θα έχει την καλύτερη τύχη", και ξεψύχησε.


Τώρα ο μικρός Τσάντ - Μαϊκλ μεγαλώνει στην αγκαλιά της γιαγιάς του. Η γιαγιά λέει ότι δεν πρόκειται για δραματική ιστορία, αλλά για την υπέρτατη θυσία ενός ανθρώπου για το σπλάχνο του.


madata.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου