Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Μία 3χρονη νοσοκόμα


Το νεαρό κορίτσι σε αυτή την ιστορία θυμίζει πολύ το κοριτσάκι με τα σπίρτα στο παραμύθι του Άντερσεν. 

Παρόλο που είναι μόλις 3 ετών, η Dong Xinyi, από το Dezhou της Κίνας, είναι υποχρεωμένη να κάνει τις δουλειές του σπιτιού και να...


 φροντίζει τον παράλυτο πατέρα της, μαζί με την 87χρονη γιαγιά της.

Ο 23χρονος πατέρας της , Dong Jianshe, είχε ένα τροχαίο τον Ιούλιο του 2007, όταν έπεσε με την μηχανή του μέσα σε έναν αγρό και από τότε είναι παράλυτος.

Δύο χρόνια μετά, η σύζυγός του τον χώρισε λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης της οικογενείας, εγκαταλείποντας και τη δίχρονη τότε κόρη τους.

Ο Dong είπε πως οι γονείς του, και οι δυο σε ηλικία άνω των 50 ετών, παρόλο που ήταν σε ηλικία συνταξιοδότησης, αναγκάστηκαν να εργαστούν προκειμένου να έχουν χρήματα για τη θεραπεία του, ενώ η γιαγιά του με την κόρη του έμειναν σπίτι για να τον φροντίζουν.

Η μικρή Xinyi κάνει πολλές δουλειές του σπιτιού, όπως να μαγειρεύει, να ταΐζει τον πατέρα της, να πλένει ρούχα αλλά και να καθαρίζει τις ακαθαρσίες του.

«Κάθε φορά που κάνει κάτι για μένα, η καρδιά μου πάει να σπάσει. Νιώθω ένοχος που αφήνω ένα 3χρονο κορίτσι να κάνει τέτοια πράγματα,» είπε ο Dong Jianshe.

Λόγω της παράλυσής του ο Dong δεν μπορεί να σηκωθεί από το κρεβάτι ούτε για την φυσική του ανάγκη, και κάθε φορά η μικρή του κόρη είναι αναγκασμένη να παίρνει την πάπια και να την πλένει έξω.

«Το μεγαλύτερό μου όνειρο είναι να γίνω οικονομικά ανεξάρτητος, αποκτώντας κάποιες δεξιότητες πριν η κόρη μου μπει στο δημοτικό για να μπορώ να στηριχτώ στον εαυτό μου, και να στηρίξω και την οικογένειά μου,» λέει χαρακτηριστικά ο Dong Jianshe.

Οι γονείς του Jianshe χώρισαν όταν ο ίδιος ήταν στην εφηβεία και έκτοτε ζούσε με τον πατέρα του και την μητριά του. «Δεν είχα ποτέ την μητρική αγάπη και τώρα το παιδί μου υποφέρει από την ίδια κατάσταση την οποία έζησα κι εγώ. Της χρωστάω τόσα πολλά.»

news.pathfinder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου