Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

Αποκλειστική συνέντευξη Βίκυ Χατζηβασιλείου στο Eimaimama.blogspot.com


Η κα Χατζηβασιλείου μιλάει στο eimaimama.blogspot για την μητρότητα....

Για έκτη τηλεοπτική χρονιά έχει την επιμέλεια και την παρουσίαση της πολύ επιτυχημένης εκπομπής «ΠΑΜΕ ΠΑΚΕΤΟ» στον ALPHA.
Από το 2009 κυκλοφορεί το δεύτερο βιβλίο της με τίτλο «ΟΜΟΡΦΑ ΜΥΣΤΙΚΑ», που έγινε best seller από το δεύτερο μήνα κυκλοφορίας του.
Έχει στην κατοχή της και γράφει στο site 
http://www.omorfamistika.gr/
Παντρεμένη με τον Γιάννη Ακκά και μητέρα του Χρίστου και του Ορφέα.


Ποιο ήταν το πράγμα που είπατε όταν αντικρύσατε το μωρό σας?
Ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερο θαύμα από τη γέννηση ενός παιδιού.

Ο Άντρας σας ήταν μέσα στην αίθουσα Τοκετού?
Όχι, περίμενε με αγωνία έξω από την αίθουσα.

Πώς ήταν σαν εμπειρία η περίοδος της Εγκυμοσύνης σας?
Καταπληκτική!  Βιώνεις στο υπέρτατο τη μητρότητα και την ευτυχία, αντιλαμβάνεσαι ότι έχεις μεγάλη ευθύνη για σένα και το μωρό που θα φέρεις στον κόσμο.


Θηλάσατε? Αν ναι για πόσο καιρό?
Βεβαίως! Το μητρικό γάλα είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να προσφέρεις στα παιδιά σου. Θήλασα τον πρώτο μου γιο 3,5 μήνες κ τον δεύτερο 2.5 μήνες.

Πήρατε κιλά στην εγκυμοσύνη σας?
Πήρα 9.5 κιλά στην πρώτη εγκυμοσύνη κ 13 στη δεύτερη. Το σώμα επανήλθε στο εξάμηνο περίπου με άσκηση και διατροφή.

Όταν διαπιστώσατε ότι είστε έγκυος, ποιο ήταν το πρώτο άτομο που το έμαθε?
Ο σύζυγός μου ο Γιάννης.

Πρώτες ημέρες μετά τον τοκετό! Τι σας έρχεται στο μυαλό?
Θα σου δώσω έναν τίτλο: Ευτυχισμένες μέρες, ξάγρυπνες νύχτες!

Τι αλλαγές έφερε στη ζωή σας το παιδί?
Περισσότερη ευτυχία.

Αγαπημένη Φωτογραφία?
Με τα πρώτα τους χαμόγελα.

Του κάνετε όλα τα χατήρια ή είσαστε «αυστηρή» μαμά?
Πιστεύω ότι είμαι μία μητέρα που ενδιαφέρεται για τα παιδιά της. Αν το να προσπαθώ να μαθαίνω στους γιους μου να μην τα παρατάνε στη ζωή τους θεωρείται αυστηρότητα, τότε πείτε με αυστηρή. 

Πιστεύετε στην φράση «Ο Θεός τα φυλάει τα παιδιά» ή έχετε αντίθετη Τα παιδιά τα φυλάει ο θεός κι όταν κωλύεται στέλνει τις μαμάδες.

Σύζυγος, Μητέρα και Καριέρα....Νιώθετε «ενοχές» προς το παιδί σας? 
Καμία ενοχή γιατί η προτεραιότητά μου ήταν πάντα η οικογένειά μου και τα παιδιά μου και έπειτα η καριέρα μου.

Νταντά, Παιδικός Σταθμός ή Γιαγιά παππούς? Τι επιλέξατε?
Τα έστειλα από 2.5 χρονών στον παιδικό. Ο χειρότερος παιδικός είναι καλύτερος από την καλύτερη νταντά γιατί έτσι κοινωνικοποιείται καλύτερα το παιδί.

Τι θα λέγατε στις Γυναίκες που προσπαθούν για ένα παιδάκι?
Μα επιμείνουν και να μην το βάζουν κάτω. Να μην είναι απαισιόδοξες, η γυναικολογία έχει προχωρήσει πολύ στις μέρες μας και όλα πια είναι εφικτά.

Μία ευχή για όλους!
Να χαιρόμαστε την οικογένειά μας.

Κα Χατζηβασιλείου σας ευχαριστώ θερμά για την εμπιστοσύνη και την συνέντευξη που δώσατε για το Blog μου "eimaimama.blogspot.com"

Οι φωτογραφίες είναι από το προσωπικό της site....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου