Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Συνέντευξη Μαμάς.....

Ονομάζομαι Στέφη. Είμαι 33 ετών,παντρεμένη 4 χρόνια και έχω 2 κόρες, η μία είναι 3 ½ ετών και η δεύτερη 8 ½μηνών. Είμαι καθηγήτρια Αγγλικών και δουλεύω τα απογεύματα. Έτσι τα παιδιάείναι μαζί μου το πρωί και τα απογεύματα με τον μπαμπά τους, ο οποίος ευτυχώςσυμμετέχει ενεργά, για λίγες ώρες μέχρι να επιστρέψω από τη δουλειά.


Ποιο ήταν το πράγμα που είπατε όταν αντικρύσατε τομωρό σας?Το πρώτο πράγμα που είπα μόλις είδα και τα δύο μου μωρά είναι ότι είναι ό,τιπιο όμορφο έχω δει ποτέ μου.

Είχατε γενικά καλή Εγκυμοσύνη? Τι έχετε να θυμάστε από αυτή την εμπειρία?

Η πρώτη μου εγκυμοσύνη ήταν πάραπολύ καλή χωρίς κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, αν και πήρα 16 κιλά. Η δεύτερηεγκυμοσύνη πέρασε με πολλές αρρώστιες και ιώσεις που κολλούσα λόγω τηςμεγαλύτερης μου κόρης και πήρα μόλις 6 κιλά.

Θηλάσατε? Αν ναι για πόσο καιρό?Στην πρώτη γέννα θήλασα μόνο για 40 μέρες ενώ στη δεύτερη για 3 μήνες.

Όταν διαπιστώσατε ότι είστε έγκυος, ποιο ήταν το πρώτο άτομο που το έμαθε?Ο άντρας μου το έμαθε πρώτος αφού κάναμε μαζί το τεστ.

Πρώτες ημέρες μετά τον τοκετό! Τι σας έρχεται στο μυαλό?Πολύ άγχος στο πρώτο παιδί, φόβος για το άγνωστο, πολλά νεύρα αλλά όλα αυτάέφευγαν από το μυαλό μόλις έπαιρνα αγκαλιά το μωρό μου.

Τι αλλαγές έφερε στη ζωή σας το παιδί?Οι αλλαγές είναι πάρα πολλές. Από τις προτεραιότητες στη ζωή μέχρι τον ύπνο καιτον ελεύθερο χρόνο.

Θα 'θελα να μου πείτε την πιο συγκινητική στιγμή που ζήσατε από τον ερχομότου παιδιού σας έως και σήμερα?Κάθε φορά που το κοριτσάκι μου μού λέει σ'αγαπώ κοιτώντας με στα μάτια με αυτότο αθώο βλέμμα, είναι το ίδιο συγκινητικό.

Θα 'θελα να μου πείτε την πιο τρελλή σκανταλιά που σας έκανε.Το πιο τρελλό που έχει κάνει ως τώρα είναι ότι κατάπιε ένα κομματάκι πλαστελίνηκαι έκλαιγε γιατί δεν ήταν νόστιμη.

Αγαπημένη Φωτογραφία?Αγαπημένη φωτογραφία είναι μία που κάθονται αγκαλιασμένες οι δυο μου κόρες.

Μετά την γέννα πόσο καιρό σας πήρε να επαναφέρετε το σώμα σας?Το σώμα μου δεν επανήλθε ποτέ. Είμαι ακόμα στα +5 κιλά.

Του κάνετε όλα τα χατήρια ή είσαστε «αυστηρή» μαμά?Σε γενικές γραμμές ακολουθώ τις επιθυμίες τους αλλά υπάρχει αυστηρότητα όπουκρίνω ότι χρειάζεται.

Πιστεύετε στην φράση «Ο Θεός τα φυλάει τα παιδιά» ή έχετε αντίθετη άποψη?Πραγματικά θεωρώ ότι ο Θεός προστατεύει τα παιδιά αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό.

Σύζυγος, Μητέρα και Καριέρα....Νιώθετε «ενοχές» προς το παιδί σας?Δεν νιώθω ενοχές διότι έχω την πολυτέλεια να κανονίζω εγώ το πρόγραμμα τηςδουλειάς μου, άρα κρατάω όσες ώρες θέλω για να ασχολούμαι με τα παιδιά μου.

Xτύπησε και σας σόκαρε τι έχετε να διηγηθείτε.....Έπεσε όταν ήταν 9 ½ μηνών από την κούνια. Ξύπνησε και μέχρι να πάω στο δωμάτιότης είχε σηκωθεί και την τράβηξε το βάρος της κάτω από τα κάγκελα και βρέθηκε στοπλακάκι. Έκλαψε αμέσως και σταμάτησε μόλις την πήρα αγκαλιά. Το παιδί δεν είχεούτε μία γρατζουνιά, ούτε μία μελανιά. Επειδή εκείνη την ημέρα γιόρταζε ηΠαναγία, σκέφτηκα ότι το μωρό ήταν σαν το πήρε η Παναγία στην αγκαλιά της καιαπλά το ακούμπησε στο πάτωμα. Μπορεί να ακούγεται θρησκόληπτο αλλά έτσι ένιωσα.Στο νοσοκομείο, αυτό που μου είπε ο γιατρός που την εξέτασε είναι ότι είναιπολύ συνηθισμένο να πέφτουν τα μωρά από την κούνια και ότι το άλλο πιοσυνηθισμένο είναι το κάψιμο στο φούρνο ή στα μάτια της κουζίνας. Αυτό ευτυχώςτο γλιτώσαμε.  

Αθλητισμός στη ζωή του παιδιού Ναι ή Όχι? Αν ναι σε ποια κατεύθυνση?Θεωρώ ότι είναι πολύ καλό και χρήσιμο να ασχολείται ένα παιδί με τον αθλητισμόκαι για το σώμα του αλλά και για την προσωπικότητά του.

Εκπαίδευση στη ζωή του παιδιού, θα ακολουθήσετε το κύμα της εποχής το οποίοτο παιδί πρέπει να μάθει 3 ξένες γλώσσες, Η/Υ, φροντιστήρια κτλ?Νομίζω ότι το καλύτερο είναι να διαλέξει το παιδί τι του αρέσει γιατί στο τέλοςστέλνουμε το παιδί εκεί που θέλουμε εμείς ή εκεί που θα θέλαμε να έχουμε πάειεμείς και στο τέλος το παιδί είναι δυστυχισμένο.

Τι εύχεστε για το μέλλον?Εύχομαι υγεία και αγάπη μόνο και για όλο τον κόσμο. Ένα πέρασμα από ένανοσοκομείο παίδων, πιστεύω ότι θα πείσει τους πάντες ότι αυτό είναι το μόνο πουχρειάζεται.

Στέφη.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου