Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Συνέντευξη Μαμάς....

Είμαι η Αντζελα, 41 ετών μητέρα δύο παιδιών, της Ελεάνας 5 ετών και του Νεκτάριου 20 μηνών. Από τον Δεκέμβριο δεν εργάζομαι και πράγματι απολαμβάνω στιγμές με τα παιδιά μου οι οποίες μου είχαν λείψει! Θα ήταν ιδανικό εάν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα, οι μητέρες να μην εργάζονται και να αναλαμβάνουν  τη διαπαιδαγωγηση των παιδιών τους γιατί αυτά που εκείνες προσφέρουν στα παιδιά με την παρουσία τους δεν μπορεί να τα προσφέρει κανείς άλλος.

Ποιο ήταν το πράγμα που είπατε όταν αντικρύσατε το μωρό σας?
Στην κόρη μου είχα πει «Αγάπη μου! Είσαι δικιά μου»? και στον γιο μου «Αγάπη μου, κούκλε μου η μανούλα είμαι»

Είχατε γενικά καλή Εγκυμοσύνη? Τι έχετε να θυμάστε από αυτή την εμπειρία?
Γενικώς ηταν καλές και οι δύο εγκυμοσύνες μου.Στην πρώτη γέννησα με καισαρική λόγω του ότι η μικρή ήταν σε ισχιακή προβολή καιτυλιγμένη με το λώρο και έτσι ακολούθησε και στην επόμενη καισαρική. Στη δεύτερη εγκυμοσύνη ανέπτυξα διαβήτη κύησης στον 7ο μήνα όπου ευτυχώς τον έλεγχαμε διατροφή, όμως προς το τέλος ανέβασα ουρικό οξύ και τρανσαμινάσες κι έτσι τον μικρό μου τον πήραν την 36η εβδομάδα. Ευτυχώς όμως ήταν πολύ καλά ανεπτυγμένος και 3.050 γρ οπότε δεν χρειάστηκε παραμονή σε μονάδα αυξημένης φροντίδας.

Θηλάσατε? Αν ναι για πόσο καιρό?
Την κόρη μου για 2 μήνες με θήλαστρο, δεν έπιανε με τίποτα το στήθος. Τον γιο μου επίσης για 2 μήνες, παρόλο που δεν είχα πρόβλημαμε το θηλασμό, γιατί δεν είχα γάλα.

Όταν διαπιστώσατε ότι είστε έγκυος, ποιο ήταν το πρώτο άτομο που το έμαθε?
Στην κόρη μου το έμαθε πρώτος ο άντρας μου, ήμουν σπίτι και τον πήρα αμέσως μετά το τεστ τηλέφωνο. Στον γιο μου η συνάδελφος μου στο γραφείο γιατί έκανα εκεί το τεστ.

Πρώτες ημέρες μετά τον τοκετό! Τι σας έρχεται στο μυαλό?
Στο πρώτο παιδί είχα πολλά ερωτηματικά και αμφιβολίες στο αν θα τα καταφέρω και πως θα τα βγάλω πέρα και πραγματικά αυτές οι σκέψεις δεν με άφηναν να απολαύσω τις μοναδικές στιγμές με το μωρό... όλο έτρεχα πανικόβλητη και αγχωμένη. Στο δεύτερο σκεφτόμουν συνεχώς πόσο πολύ αγαπώ τα παιδιά μου και τι σημαίνουν αυτά για μένα αλλά και πως θα είναι οι μεταξύ τους σχέση.

Τι αλλαγές έφερε στη ζωή σας το παιδί?
Πάρα πολλές αλλαγές προς το καλύτερο. Δενμπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς αυτά και παρά την κούραση και τις αλλαγές στο καθημερινό πρόγραμμα νομίζω πως απέκτησε άλλο νόημα η ζωη μας, ότι πάψαμε να είμαστε εγωκεντρικοί και να ασχολούμαστε με ασήμαντες λεπτομέρειες της καθημερινότητας.

Θα ‘θελα να μου πείτε την πιο συγκινητική στιγμή που ζήσατε από τον ερχομότου παιδιού σας έως και σήμερα?
Συγκινούμαι πολύ εύκολα και πολύ συχνά από πολύ μικρά πράγματα... Από το σ’ αγαπώ που θα μου πει η κόρη μου, από τον τρόπο που αγγίζει ο μικρός το πρόσωπό μου και με χαιδεύει ακόμα και από ένα τους βλέμμα όλο νόημα!

Θα ‘θελα να μου πείτε την πιο τρελλή σκανταλιά που σας έκανε.
Η κόρη μου έβγαλε όλα τα ρούχα της από την ντουλάπα και τα συρτάρια για να μετακομίσει στον παππού και τη γιαγιά! Ο γιος μου μας έκλεισε με τη νονά του στη βεράντα σε ηλικία 16 μηνών και ευτυχώς είχε η μαμά της κλειδιά και εμείς το κινητό μαζι μας κι έτσι λύθηκε σύντομα και αναίμακτα το θέμα!

Αγαπημένη Φωτογραφία?
Βγάζουμε αρκετές και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια,όμως έχουμε μόνο 2 φωτογραφίες που ειμαστε μαζι και οι τέσσερεις οπότε θα πω αυτές.

Μετά την γέννα πόσο καιρό σας πήρε να επαναφέρετε το σώμα σας?
Στην πρώτη εγκυμοσύνη είχα πάρει 12 κιλά και το σώμα επανήλθε πλήρως στους 18 μήνες, στη δεύτερη είχα πάρει μόνο 8 κιλά και βγαίνοντας από το μαιευτήριο ήμουν πιο αδύνατη απ΄ότι ξεκίνησα. Όμως πιστεύω ότι το σώμα και ειδικά τα οστά επανέρχονται στον 1,5 χρόνο περίπου...

Του κάνετε όλα τα χατήρια ή είσαστε «αυστηρή» μαμά?
Παν μέτρο άριστον, αυτό προσπαθώ. Σε μερικά θέματα είμαι απόλυτη και αυστηρή και σε άλλα είμαι ανεκτική και τα διαπραγματεύομαι.

Πιστεύετε στην φράση «Ο Θεός τα φυλάει τα παιδιά» ή έχετε αντίθετη άποψη?
Πιστεύω στο Θεό οπότε δεν θα μπορούσα να μην πιστεύω σε αυτήν τη φράση.

Σύζυγος, Μητέρα και Καριέρα....Νιώθετε «ενοχές» προς το παιδί σας?
Εργαζόμουν για 22 χρόνια και η προσωπική μου επιλογή ήταν η οικογένεια. Από τη στιγμή που παντρεύτηκα και έκανα και το πρώτο μου παιδί η ζυγαριά έγερνε πάντα προς την οικογένεια μου και ήταν και κάτι που είχα ξεκαθαρίσει με όλη την ειλικρίνεια και στο επαγγελματικό μου περιβάλλον.

Χτύπησε και σας σόκαρε τι έχετε να διηγηθείτε.....
Γενικώς είμαι ψύχραιμη, αντιδρώ σωστά πιστεύω,όμως «πονάω» κι εγώ μαζί τους και κάθε φορά που κάτι τους συμβαίνει λέω «δεν γινόταν να το πάθω εγώ καλύτερα?»

Αθλητισμός στη ζωή του παιδιού Ναι ή Όχι? Αν ναι σε ποια κατεύθυνση?Ημουν αθλήτρια, έπαιζα βόλλευ και έκανα πρωταθλητισμό, οπότε θα πω ναι στον αθλητισμό όχι όμως στον πρωταθλητισμό για τα παιδιά. Να αθλούνται για την σωματική τους ευεξία και ισορροπία, για το ομαδικό πνεύμα και την άμιλλα όχι όμως να εξαντλούνται σωματικά σε ατελείωτες ώρες καθημερινής προπόνησης και να τα βαρύνει το άγχος του πρωταθλητισμού.

Εκπαίδευση στη ζωή του παιδιού, θα ακολουθήσετε το κύμα της εποχής το οποίοτο παιδί πρέπει να μάθει 3 ξένες γλώσσες, Η/Υ, φροντιστήρια κτλ?Θα προσπαθήσω να το κατευθύνω στην απόκτηση εφοδίων για το μέλλον του όμως πάντα σε συνάρτηση με τις επιθυμίες και επιλογές του.

Τι εύχεστε για το μέλλον?

Να είναι γερά, φωτισμένα και να γίνουν καλοί άνθρωποι!

Angela Skoutari

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου