Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

Καλομοίρα: "Νιώθω έτοιμη να κρατήσω στην αγκαλιά μου τα πλασματάκια μου"


Η Καλομοίρα περιμένει να φέρει στο κόσμο τα δίδυμα μωράκια της,
καθώς βρίσκεται στον τελευταίο μήνα της εγκυμοσύνης της. Η τραγουδίστρια μίλησε στο περιοδικό Hello για τα συναισθήματά της.

«Νιώθω έτοιμη να κρατήσω στην αγκαλιά μου τα πλασματάκια μου και να τους δίνω φιλιά όλη την ημέρα. Σκέφτομαι ήδη πως θα τους μιλάω και θα τα αγαπάω και θα τα στηρίζω στη ζωή τους. Ελπίζω να είμαι τόσο καλή γονιός, όπως ακριβώς υπήρξαν για εμένα οι δικοί μου. Λατρεύω τη φιλοσοφία των γονιών μου σε σχέση με ο πως μεγάλωσαν την Georgia και εμένα. Μάθαμε να αγαπάμε η μία την άλλη και να υποστηριζόμαστε μεταξύ μας. Δεν υπήρξαμε ποτέ ανταγωνιστικές και ήμασταν πάντα η καλύτερη φίλη η μία για την άλλη. Εύχομαι, από τα βάθη της καρδιάς μου, κάτι αντίστοιχο να εμφυσήσουμε κι εμείς με τον Γιώργο στα δικά μας μωρά», είπε.

Zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου