Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Κόρη και μητέρα γεννημένες πρωταθλήτριες

Είναι μόλις δεκαεπτά ετών και το όνομά της φιγουράρει ήδη στην παγκόσμια κατάταξη με τις κορυφαίες τενίστριες στον κόσμο.
Με φωτεινό παράδειγμα τη μητέρα της και για πάρα πολλά χρόνια πρωταθλήτρια Ελλάδας του τένις Αγγελική Κανελλοπούλου, η πολλά υποσχόμενη Μαρία Σάκκαρη ανοίγει τα φτερά της και ετοιμάζεται να καταπλήξει τους πάντες.


Το μήλο κάτω από τη μηλιά θα πέσει, λέει ο λαός και δεν έχει άδικο αφού οι λάτρεις του τένις υποκλίνονται στο ταλέντο της Μαρίας Σάκκαρη, ενώ πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι η νεαρή τενίστρια με το πάθος που τη διακρίνει θα καταφέρει να γίνει ένα από τα επόμενα λαμπερά αστέρια του αγωνίσματος σε παγκόσμιο επίπεδο, ξεπερνώντας ακόμη και τη μητέρα της Αγγελική Κανελλοπούλου.


Με τον σάκο της γεμάτο συμβουλές και μικρά μυστικά που της έχουν διδάξει τόσο η μητέρα της όσο και ο παππούς της Δημήτρης Κανελλόπουλος, σπουδαίος προπονητής του τένις, η Μαρία κατεβαίνει κάθε φορά με άλλον αέρα στα τουρνουά. Αυτό άλλωστε φαίνεται και από τις επιδόσεις της καθώς στα δεκαεπτά της χρόνια αγωνίζεται με την ελίτ των τενιστριών όλου του κόσμου.


Ετοιμη για θυσίες


Ο προσωπικός της στόχος, όπως τον εκμυστηρεύεται η ίδια στην «Espresso», είναι να καταφέρει να αγωνιστεί με πάθος ώστε να κάνει υπερήφανη τη χώρα της, αλλά και την οικογένειά της που τη στηρίζει από την πρώτη στιγμή που αποφάσισε να ασχοληθεί με το τένις.


«Ξέρω καλά ότι για να πιάσω τους στόχους μου πρέπει να παλέψω σκληρά, πρέπει να κλάψω για τα λάθη που τυχόν έκανα σε κάποιον αγώνα, πρέπει να νευριάσω με τον εαυτό μου για πόντο που έχασα. Είμαι αποφασισμένη όμως να θυσιάσω πολλά για μια πετυχημένη καριέρα στο τένις, ακόμη και την ξεγνοιασιά της ηλικίας μου, τις βόλτες με τους φίλους μου, τις διακοπές μου» δηλώνει η Μαρία Σάκκαρρη που φωτογραφίζεται στους χώρους του Ομίλου Αντισφαίρισης Αθηνών μαζί με τη μητέρα της Αγγελική Κανελλοπούλου, την πρώτη Ελληνίδα τενίστρια που έπαιξε στο πασίγνωστο τουρνουά τένις του Ρολάν Γκαρός.


«Την αλήθεια για το ποια ήταν ως αθλήτρια η μητέρα μου την έμαθα όταν ήμουν έντεκα ετών. Μέχρι τότε πηγαίναμε στο σπίτι της γιαγιάς μου, βλέπαμε τα κύπελλά της και παίζαμε με αυτά χωρίς να ξέρουμε τι είναι. Ολα αυτά γιατί εκείνη δεν ήθελε να ασχοληθεί κανένα από τα παιδιά της με το επαγγελματικό τένις, γιατί όσο και αν το θεωρούν κάποιοι εύκολο ως άθλημα, είναι σκληρό και επίπονο. Κάθε χρόνο, ο στόχος που βάζεις είναι και πιο απαιτητικός. Εγώ πρέπει στο τέλος του χρόνου, για παράδειγμα, να έχω ανέβει εκατό νούμερα στην παγκόσμια κατάταξη» εξηγεί η όμορφη τενίστρια που δηλώνει υπερήφανη για την καριέρα της μητέρας της.


«Μας βλέπει κόσμος στο εξωτερικό, την αναγνωρίζουν και μου μιλάνε για τους άθλους της με τα καλύτερα λόγια. Καθόμαστε, βλέπουμε κασέτες με τους αγώνες της και παρακολουθώ την κάθε της κίνηση, χωρίς όμως να την αντιγράφω, γιατί αυτό δεν γίνεται αφού κάθε αθλητής είναι μοναδικός. Είμαι περήφανη γιατί η μητέρα μου κατάφερε να δοξάσει τη χώρα της. Εφτασε στις σαράντα καλύτερες τενίστριες του κόσμου. Αισθάνομαι τυχερή που την έχω, γιατί με καταλαβαίνει και το έχω ανάγκη» λέει η 17χρονη, η οποία εκτός από το τένις, ασχολείται και με τον στίβο καθώς θέλει να είναι πάντα σε άψογη φόρμα.


«Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ»


Από την πλευρά της, η Αγγελική Κανελλοπούλου μιλάει για την κόρη της και τα όμορφα μάτια της δακρύζουν από χαρά. «Τα παιδιά μου και ο σύζυγός μου είναι το παν στη ζωή μου» εξομολογείται στην «Espresso» η Αγγελική Κανελλοπούλου που έγραψε τη δική της ιστορία στο ελληνικό τένις τη δεκαετία του ’80, μέχρι και τις αρχές του ’90.


«Οταν το παιδί μου μου ανακοίνωσε ότι θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με το τένις πανικοβλήθηκα. Δεν ήθελα, γιατί ήξερα όλη αυτή την αγωνία της διαδρομής μέχρι να φτάσεις στην αναγνώριση. Τη λυπάμαι κάποιες στιγμές, αλλά δεν τολμώ να της το πω. Αυτά που βιώνει τα έχω ζήσει και εγώ στην ηλικία της και γνωρίζω καλά τις δυσκολίες». Η ίδια παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξη της Μαρίας και είναι χαρούμενη για εκείνην.


«Πολλοί με ρωτούν αν είναι καλύτερη η Μαρία από μένα. Ηταν άλλα τα χρόνια τότε. Εμείς παίζαμε με ξύλινες ρακέτες, τώρα τα υλικά είναι διαφορετικά, ακόμη και τα μπαλάκια. Το πάθος για διάκριση όμως δεν αλλάζει ποτέ. Εγώ ήμουν καλή στα χωμάτινα τερέν, η Μαρία είναι καλύτερη στην ταχύτητα και τη δύναμη. Εγώ κάποιες στιγμές απέφευγα την προπόνηση, το παιδί μου είναι πιστό, θα σηκωθεί το πρωί, θα τρέξει, προσέχει πάντα τη διατροφή της. Πιστεύω ότι σε τρία χρόνια η Μαρία θα είναι μέσα στις εκατό καλύτερες. Πιστεύουμε όλοι στις δυνατότητές της και είμαστε κοντά της. Ακόμη και ο πατέρας μου, που ήταν από τους πρώτους που πίστεψαν στο ταλέντο της, έχει απαιτήσεις πλέον από τη Μαρία. Στο πλευρό της είναι και ο μπαμπάς της που κάνει τα πάντα για εκείνην, όπως και τα δύο άλλα παιδιά μας. Τα χρόνια έχουν αλλάξει, χρήματα δεν υπάρχουν, η ομοσπονδία δυσκολεύεται και έτσι είμαστε υποχρεωμένοι να καλύπτουμε τα έξοδα των ταξιδιών για τα τουρνουά, τα έξοδα του προπονητή και ό,τι άλλο χρειάζεται. Πιστεύουμε στη θέληση της Μαρίας και θα σταθούμε δίπλα της για όσο εκείνη μας έχει ανάγκη» καταλήγει η Αγγελική Κανελλοπούλου.


Espressonews.g

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου