Νέα έρευνα που παρουσίασε σήμερα το υπουργείο Παιδείας αποκαλύπτει ότι το 55% από 2.000 ερωτηθέντες, επιθυμούν να εφαρμοστεί μικτό σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια, με συνυπολογισμό του βαθμού απολυτηρίου, των επιδόσεων στις πανελλαδικές εξετάσεις αλλά και των κριτηρίων που θέτουν τα ίδια τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Ανικανοποίητοι φαίνονται πως είναι οι Έλληνες με τον τρόπο διδασκαλίας στα σχολεία, καθώς το 86,5% των ερωτηθέντων κρίνει ο τρόπος μάθησης στο λύκειο ευνοεί την απομνημόνευση και την αποστήθιση.
Επίσης, το 48, 9 % του δείγματος, απαντάει ότι τα εκπαιδευτικά προγράμματα του λυκείου σήμερα δεν προάγουν την δημιουργική και κριτική σκέψη των μαθητών και το 54,8% ότι δεν προετοιμάζουν τους μαθητές γα το μέλλον τους.
Η αναποτελεσματικότητα του σχολικού προγράμματος οδηγεί στην παραπαιδεία κρίνει το 50% του δείγματος, ενώ ένα ποσοστό 33,2% απαντάει ότι το φαινόμενο αυτό θα μειωθεί εάν αλλάξει ο τρόπος εισαγωγής στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ.
Τέλος, ποσοστό του δείγματος που ξεπερνάει το 40% κρίνουν αναποτελεσματική την μορφή της δευτεροβάθμιας τεχνολογικής εκπαίδευσης της χώρας και ζητούν αναβάθμιση της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου