Είναι προϊόν έρευνας στη Βρετανία, που βασίζεται σε απόλυτα ακριβή στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία
το «χαζοκούτι» και το άγχος στερούν τη δυνατότητα ομιλίας σε ένα στα έξι παιδάκια ηλικίας δύο ετών.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, παλιότερα τα παιδιά έμεναν περισσότερη ώρα με τους γονείς τους, που τους μιλούσαν και καθημερινά τα έβγαζαν βόλτες στο πάρκο, όπου συναντούσαν κι άλλα παιδάκια και αυτή η επικοινωνία έλυνε ευκολότερα τη γλώσσα τους. Σήμερα τα περισσότερα μένουν κλεισμένα στο σπίτι και στο χώρο όπου παίζουν βρίσκεται σχεδόν πάντα ανοιχτή τηλεόραση. Ομως η τηλεόραση, αντί να τα βοηθάει να μιλήσουν, όπως πολλοί πιστεύουν, δρα αρνητικά. Γιατί τα παιδάκια γίνονται παθητικοί θεατές, ακούν αλλά δεν δίνουν προσοχή. Αντίθετα, όταν βρίσκονται με τους δικούς τους κι εκείνοι τους μιλούν, επειδή πρέπει να απαντήσουν, πιέζονται κι έτσι λύνεται η γλώσσα τους.
Οι ειδικοί εξήγησαν ότι καλό είναι όταν ένα παιδάκι προσπαθεί να πει μερικές λέξεις, έστω κι αρθρωμένες λάθος, να μην το διακόπτουμε, αλλά να επαναλαμβάνουμε μετά σωστά τις λέξεις που είπε, χωρίς όμως να το υποχρεώνουμε να τις επαναλάβει. Επίσης καλό είναι να συναντιέται με άλλα παιδάκια, γιατί λόγω ανταγωνισμού προσπαθεί να μιλήσει πιο γρήγορα.
ΤΑ ΝΕΑ
το «χαζοκούτι» και το άγχος στερούν τη δυνατότητα ομιλίας σε ένα στα έξι παιδάκια ηλικίας δύο ετών.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, παλιότερα τα παιδιά έμεναν περισσότερη ώρα με τους γονείς τους, που τους μιλούσαν και καθημερινά τα έβγαζαν βόλτες στο πάρκο, όπου συναντούσαν κι άλλα παιδάκια και αυτή η επικοινωνία έλυνε ευκολότερα τη γλώσσα τους. Σήμερα τα περισσότερα μένουν κλεισμένα στο σπίτι και στο χώρο όπου παίζουν βρίσκεται σχεδόν πάντα ανοιχτή τηλεόραση. Ομως η τηλεόραση, αντί να τα βοηθάει να μιλήσουν, όπως πολλοί πιστεύουν, δρα αρνητικά. Γιατί τα παιδάκια γίνονται παθητικοί θεατές, ακούν αλλά δεν δίνουν προσοχή. Αντίθετα, όταν βρίσκονται με τους δικούς τους κι εκείνοι τους μιλούν, επειδή πρέπει να απαντήσουν, πιέζονται κι έτσι λύνεται η γλώσσα τους.
Οι ειδικοί εξήγησαν ότι καλό είναι όταν ένα παιδάκι προσπαθεί να πει μερικές λέξεις, έστω κι αρθρωμένες λάθος, να μην το διακόπτουμε, αλλά να επαναλαμβάνουμε μετά σωστά τις λέξεις που είπε, χωρίς όμως να το υποχρεώνουμε να τις επαναλάβει. Επίσης καλό είναι να συναντιέται με άλλα παιδάκια, γιατί λόγω ανταγωνισμού προσπαθεί να μιλήσει πιο γρήγορα.
ΤΑ ΝΕΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου