Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Τζούλη Αγοράκη: "Είμαι μια χαζομαμά"

Για τον… άνδρα της ζωής της, τον γιο της, μίλησε η Τζούλη Αγοράκη σήμερα στην εκπομπή «Μίλα»
και όπως αποκάλυψε είναι πλέον μια χαζομαμά με όλη τη σημασία της λέξης.


«Είμαι μια χαζομαμά με ένα πλατύ χαμόγελο μέρα νύχτα. Δεν περιγράφεται αυτό που ζω», είπε η παρουσιάστρια, η οποία εξομολογήθηκε ότι ήταν αρκετά πανικοβλημένη με το γεγονός ότι θα έπρεπε να φέρει στον κόσμο το παιδί της με καισαρική.


«Φοβόμουν πολύ με το χειρουργείο, αλλά με το που τον είδα γαλήνεψαν όλα και ένιωσα ότι η καρδιά μου μπήκε σε ένα άλλο σώμα πια και ότι είχα μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή. Ξαναγεννήθηκα μέσα από τον γιο μου. Ήταν ότι πιο ωραίο έχω ζήσει στη ζωή μου», είπε συγκινημένη.


Στο πλευρό της μέσα στο χειρουργείο μάλιστα δεν ήταν ο σύζυγός της, αλλά ο μπαμπάς της που ήταν γιατρός και ο οποίος, όπως είπε ήταν αρκετά αγχωμένος αφού περίμενε με αγωνία να γνωρίσει τον εγγονό του.


Και μπορεί ακόμα αυτές οι πρώτες μέρες να είναι λίγο δύσκολες για τη νέα μαμά, όμως αρκεί να ρίξει μια ματιά στον γιο της και περνάνε όλα στη στιγμή.


Σε πελάγη ευτυχίας πλέει φυσικά και ο σύζυγός της που δεν μπορεί να βγάλει από το πρόσωπό του το πλατύ του χαμόγελο.


Όσο για την Τζούλη δηλώνει ότι αγαπάει πλέον τον άνδρα της εκατό φορές περισσότερο.


«Τον αγαπώ εκατό φορές παραπάνω γιατί μου έχει κάνει αυτό το υπέροχο δώρο», είπε.


Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου