Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Βανδή: "Είμαι πιο πολύ μαμά παρά τραγουδίστρια"

«Αυτό που αναζητάω πάνω από όλα είναι να έχω εσωτερική γαλήνη» δηλώνει η Δέσποινα Βανδή. Και για του λόγου το αληθές,
η δημοφιλής τραγουδίστρια δεν διστάζει να μιλήσει για την ηλικία της, την κυτταρίτιδά της και πολλά ακόμα που έχει βάλει σε δεύτερη μοίρα θέτοντας ως προτεραιότητά της τα παιδιά της.


«Η καθημερινότητά μου επικεντρώνεται σε εκείνα» δηλώνει στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «ΟΚ», ενώ τονίζει: «Είμαι πιο πολύ μαμά απ’ ό,τι τραγουδίστρια».


Στην ίδια συνέντευξη η Δέσποινα Βανδή εμφανίζεται πιο ώριμη και συμβιβασμένη με τη δημοσιότητα, αφού στην ερώτηση αν την ενοχλούν τα ψευδή πράγματα που γράφονται γι’ αυτήν λέει: «Καθόλου πια. Στην αρχή της καριέρας μου με έπιανε το παράπονο. Μου απορροφούσε πολύ χρόνο ό,τι λεγόταν κάθε φορά για μένα. Από τη στιγμή που ήρθαν τα παιδιά όλο αυτό πέρασε σε δεύτερη μοίρα. Επαψε να είναι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μου η εικόνα μου».


Μάλιστα, δεν διστάζει να παραδεχτεί πως, όπως τόσες γυναίκες, αντιμετωπίζει το πρόβλημα της κυτταρίτιδας. «Ναι, έχω κυτταρίτιδα και σας ευχαριστώ πάρα πολύ που με ρετουσάρετε το καλοκαίρι στα περιοδικά. Αλλά καλό είναι να το ξέρουν οι γυναίκες ότι δεν είμαστε έτσι. Η κυτταρίτιδα υπάρχει, την παλεύω, αλλά είναι εκεί». Μάλιστα, υποστηρίζει πως «το σημαντικό είναι να μεγαλώνεις όμορφα. Μπορεί και στα σαράντα σου να είσαι ωραία. Βέβαια, αυτό γίνεται με πιο πολύ κόπο. Την τηγανητή πατάτα τη χρεώνομαι σήμερα».


Κάτι άλλο που επίσης έχει «χρεωθεί» είναι η κόντρα της με την Ελένη Μενεγάκη. Αυτό γιατί «κάποια στιγμή έγινε μια παρεξήγηση για κάτι που είχα πει σε ένα περιοδικό. Τα πήρε άσχημα η Ελένη, αλλά δεν το εννοούσα όπως το εξέλαβε. Είπα κάτι δημόσια, που το έλεγα για πλάκα και σε εκείνη. Της το εξήγησα, το κατάλαβε» υποστηρίζει η τραγουδίστρια, διευκρινίζοντας όμως πως έχει την Ελένη Μενεγάκη καλά μέσα της. Και όπως φαίνεται, οι δηλώσεις της αυτές είναι ικανές να χτίσουν ξανά τη γέφυρα μεταξύ Δέσποινας και Ελένης.


Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου