Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Η Μαρία Τσουρή στην πισίνα με φουσκωμένη την κοιλίτσα

Η εγκυμοσύνη, εγκυμοσύνη, αλλά και η πισίνα, πισίνα.
Η Μαρία Τσουρή μπορεί να είναι επτά μηνών έγκυος, όμως δεν ξεχνά ποτέ την αγάπη της για το υγρό στοιχείο γι’ αυτό ακόμα και τώρα με φουσκωμένη κοιλίτσα τα κάνει τα χιλιόμετρά της στο νερό.


«Κολυμπάω κανονικά, όπως κολυμπούσα πριν. Όχι με την ίδια ένταση, αλλά στα ίδια μέτρα. Δεν πέφτω κάτω από το ένα χιλιόμετρο», είπε η αθλήτρια στο κεντρικό δελτίο του STAR που λάμπει από ευτυχία.


Όπως και ο καλός της Π. Βασιλόπουλος που περιμένει με αγωνία τον ερχομό του Junior.


«Η εγκυμοσύνη πάει πολύ καλά. Δεν το έχω καταλάβει. Είμαι ήρεμη, δεν έχω καμία ενόχληση. Ο γιατρός μου λέει ότι θα βγει ένα ψηλό μωρό. Ευτυχώς δεν πήρε από εμένα», είπε.


Όσο για τα κιλά που έχει πάρει. Είναι ελάχιστα. Μόλις τέσσερα, αν και όπως λέει εκείνη προσπαθεί να πάρει περισσότερα, αφού δεν στερείται τίποτα.


Μαρία και Παναγιώτης περιμένουν με ανυπομονησία το μωρό, ειδικά τώρα που έχουν αρχίσει να ακούνε το μωρό και να το νιώθουν μέσα από την κοιλίτσα της.


Μάλιστα αμέσως μετά το Πάσχα θα κάνουν τον πολιτικό τους γάμο και μετά θα αρχίσουν τις εντατικές ετοιμασίες για την υποδοχή του μικρού στο σπίτι.



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου