Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Δέσποινα Βανδή: Το "μάνα" ήταν πιο ουσιαστικό για μένα


Για τη μητρότητα, τα παιδιά της και την καριέρα της μίλησε την προηγούμενη εβδομάδα
στο ραδιοφωνικό σταθμό Κοσμοράδιο 95,1 η Δέσποινα Βανδή, μια συνέντευξη που αναδημοσιεύει σήμερα και το περιοδικό People.

Η Δέσποινα αποκάλυψε ότι το πιο δύσκολο που έχει αντιμετωπίσει μέχρι τώρα στη ζωή της ήταν όταν λόγω της περιοδείας του «Geia», αναγκάστηκε να λείπει πολλές μέρες μακριά από το σπίτι της και τη νεογέννητη κόρη της.

«Ήταν πολύ δύσκολο όλο αυτό με την περιοδεία του Geia. Βγάζω το καπέλο σε όσους το κάνουν αυτό. Ήταν μια περίοδος της ζωής μου, τότε που το Geia είχε σκαρφαλώσει στο billboard στην Αμερική κι εγώ έτρεχα από Αμερική, Ρωσία και από Ρωσία σε Γερμανία και από εκεί δεν ξέρω πού – που τρελάθηκα και είπα: “δεν είναι τρόπος ζωή αυτός. Θέλω τώρα την Ελλάδα μου”», είπε η Δέσποινα.

Εκείνη την περίοδο η επιτυχία έτυχε να συμπέσει με την… μητρότητα.

«Το “μάνα” ήταν πιο ουσιαστικό για μένα. Ήταν τόσο μεγάλο αυτό που συνέβαινε, ωστόσο το επισκίαζε το γεγονός της μητρότητας. Εγώ ήθελα να γυρίσω πίσω στη μινιόν Μελίνα μου και δεν μπόρεσα να το απολαύσω, όπως έπρεπε να το απολαύσω. Στην Αμερική, 12 μέρες πήγαινα για συνεντεύξεις και γυρνούσα το βράδυ κι έκλαιγα στο ξενοδοχείο γιατί ήθελα να γυρίσω στο παιδί μου», εξομολογήθηκε.

Η τραγουδίστρια μίλησε επίσης και για τα παιδιά της και πώς στην αρχή συνεχώς αναρωτιούνταν γιατί την πλησιάζει ο κόσμο και της ζητά αυτόγραφα, ενώ δεν έκρυψε και τον προβληματισμό της, μήπως όλη αυτή η δημοσιότητα κάνει κακό τελικά στα παιδιά της.

«Προβληματίζομαι μήπως αυτή η δημοφιλία δημιουργήσει στα παιδιά μια διαφορετική ψυχολογία. Αλλά είμαστε από πάνω τους, κι εγώ και ο Ντέμης, προσπαθώντας να τους προστατεύσουμε από οτιδήποτε τους δημιουργηθεί», είπε.

Τέλος αυτό που εύχεται για το μέλλον τους είναι να ακολουθήσουν τη φωνή της ψυχής τους.

«Σημασία στη ζωή έχει να βρεις αυτό που πραγματικά θέλεις να κάνεις, γιατί μετά αυτό δεν είναι “δουλειά”, γίνεται κάτι πάρα πολύ όμορφο, στο οποίο αντέχεις οποιαδήποτε δυσκολία τυχόν σου έρθει», λέει.


star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου