Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Πέγκυ Ζήνα: Η μητρότητα και τα μελλοντικά της σχέδια


«Οταν κράτησα την κόρη μου για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου, ένιωσα ότι κρατάω όλο τον κόσμο στα χέρια μου».
Η Πέγκυ Ζήνα μιλάει πρώτη φορά μετά τη γέννηση της κόρης της για τη μητρότητα, την περιπέτεια της υγείας του συζύγου της, αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια. 


Η δημοφιλής τραγουδίστρια παραχώρησε μία εκ βαθέων συνέντευξη στο blog Queen.gr και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο, περιγράφοντας πώς άλλαξε η ζωή της από την ημέρα που έγινε μαμά. 


«Είναι απίστευτο συναίσθημα. Δεν το πιστεύεις ότι αυτό το πλασματάκι πριν από λίγες ώρες ήταν μέσα σου. Εκείνη την ώρα αισθάνεσαι ένας μικρός θεός» λέει η Πέγκυ Ζήνα και εξηγεί πώς ήταν οι πρώτοι τρεις μήνες: 


«Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο τρίμηνο η ανησυχία είναι πολύ μεγάλη και ειδικά σε μια νέα μαμά όπως είμαι εγώ. Κάθε μέρα γνωρίζεις και κάτι καινούργιο, φοβάσαι και μετά φοβάσαι λιγότερο. Νομίζω όμως ότι είμαι κανονική μαμά, εννοώ χωρίς υστερίες». 


Η καθημερινότητά της είναι λιγάκι δύσκολη, αλλά δεν την πειράζει, αφού αυτή τη στιγμή σημασία έχει το πλασματάκι της: «Ξυπνάω συνέχεια, κάθε τέσσερις ώρες, γιατί τη θηλάζω. Ο Γιώργος αποδείχτηκε σημαντική βοήθεια, δεν είναι μπαμπάς από μακριά, που λέμε. Τους πρώτους μήνες είχαμε και μια γυναίκα έμπειρη για κάθε περίπτωση, αλλά όπως είπαμε, είμαι κανονική μαμά και συνεχίζω».


Η Πέγκυ Ζήνα εξηγεί πως το όνομα της μικρής ήταν έμπνευση της στιγμής: «Ενα ωραίο απόγευμα μαζί με τον Γιώργο και τον Ηλία Ψινάκη ψάχναμε ονόματα. Δεν είχαμε μάθει ακόμη το φύλο του μωρού και σκεφτόμασταν ονόματα αν είναι αγοράκι ή κοριτσάκι και μας… “κούμπωσε” το Ηλέκτρα Λύρα. Της ταιριάζει, έχει έντονη προσωπικότητα».


Οσον αφορά την περιπέτεια υγείας του συζύγου της, λέει: «Ημουν δυνατή, γιατί δεν ήθελα να έχει και το δικό μου άγχος, ήμουν τότε επτά μηνών έγγκυος. Ολη αυτή η ιστορία ήταν σαν σκωτσέζικο ντους». 


Αυτό το διάστημα η Πέγκυ Ζήνα ετοιμάζεται για τη δυναμική επιστροφή της στη σκηνή, αφού θα τη δούμε ξανά live τον Μάρτιο στην Αθήνα.


«Ασχολούμαι με τη μικρή, αλλά και με τη δουλειά. Ακούω τραγούδια, επιλέγω, οργανώνομαι για την επιστροφή και κάνω λίγη γυμναστική. Ολα αυτά ταυτόχρονα, ενώ είμαι αφιερωμένη στο μωρό για όσο καιρό το απαιτεί γιατί είναι και νεογέννητο».


Espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου