Δευτέρα, 4 Ιουλίου 2011

Οικογενειακά γεύματα: ασπίδα κατά της παιδικής παχυσαρκίας

Γνωρίζατε ότι τα οικογενειακά γεύματα μπορούν να προστατέψουν από την εμφάνιση παιδικής παχυσαρκίας;



Πράγματι, είναι λογικό πως, όταν τα παιδιά γευματίζουν οικογενειακά, είναι λιγότερο πιθανό να καταναλώσουν ακατάλληλα τρόφιμα και είναι παράλληλα πιο εύκολο για τους γονείς να ελέγξουν την ποιότητα και την ποσότητα του φαγητού. Ακολουθείστε τις παρακάτω απλές συμβουλές για να προτρέψετε τα παιδιά σας να τρώνε πιο συχνά στο σπίτι, συμβάλλοντας έτσι στη διαμόρφωση πιο ισορροπημένων διατροφικών συνηθειών.
Ακόμη κι αν ορισμένα τρόφιμα δεν αρέσουν στα παιδιά, μη βιαστείτε να τα αποκλείσετε. Συμπεριλάβετέ τα στο τραπέζι, καθώς ενδέχεται μέσα από τη μίμηση των δικών σας συνηθειών να πειστούν να τα δοκιμάσουν.
Προγραμματίστε το εβδομαδιαίο μενού της οικογένειας έτσι ώστε να περιλαμβάνει ποικιλία τροφίμων, προκειμένου τα παιδιά να εξοικειώνονται με νέες και διαφορετικές γεύσεις.
Τα λαχανικά εποχής (σαλάτες) θα πρέπει να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι κάθε γεύματος.
Παροτρύνετε τα παιδιά να συμμετέχουν στην αγορά των τροφίμων αλλά και στη διαδικασία του μαγειρέματος, με σκοπό να εξοικειωθούν με τα συστατικά και τη διατροφική αξία διαφόρων προϊόντων.
Φτιάξτε μόνοι σας σπιτικό «fast food» με αγνά υλικά της επιλογής σας, όπως χάμπουργκερ με λαχανικά και μπιφτέκι γαλοπούλας ή πίτσα με τυρί χαμηλών λιπαρών και αλλαντικά με ελαιόλαδο. Με τον τρόπο αυτό θα χαλιναγωγήσετε την επιθυμία του παιδιού να φάει εκτός σπιτιού.
http://www.markos.tv/oikogeneiaka-geymata-aspida-kata-tis-paidikis-paxysarkias

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου